جمله های پشت کامیونی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جمله های پشت کامیونی
نوشته شده در شنبه 16 دی 1391
بازدید : 103
نویسنده : محمدحسین رحمانی


 

901111 818394 جمله های طنزه پشت کامیونی(تهه خنده)

*

بوق نزن ژیان میخورمت

*

بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع

عشق آمد و گفت من بی سوادم

*

پشت یه ژیان هم نوشته بود

جد زانتیا

*

قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر

*

شتاب مکن، مقصد خاک است

*

رادیاتور عشق من ازبهر تو، آمد به جوش

گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم

*

تو هم قشنگی

*

کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت

*

سر پایینی برنده

سر بالایی شرمنده

*

داداش مرگ من یواش

*

کاش میشد سرنوشت را از سر نوشت

*

تند رفتن که نشد مردی

چشم انتظارم که برگردی

*

یا اقدس

یا هیچکس

*

زندگی نگه دار پیاده میشم

آیی بی وفا کجا میری

اونطرفی که ورود ممنوعه

این جملات به عنوان اسمس قابل استفاده می باشد

یارو پشت کامیونش می نویسه : عزیزم، کشتی عشق ما آماده پروازه ... پیتیکو پیتیکو 

 
یک دنیا فدای هر چی دل مهربونه...
یک دل فدای هر کی اینو می خونه..
 

 
اگر همسفر عشق شدی
.
.
قربونت کرایه ما رو هم حساب کن 

 
تا جام اجل نکردم نوش هرگز نکنم تو را فراموش ! 

 
یارو پشت ماشینش می نویسه : برادر بی کسم جومونگ 

 
دلتنگم و دیدار تو درمان من است
بی رنگ رخت زمانه زندان من است 

 
بوق نزنید راننده خواب است !!! 

 
حسنی به مکتب نمی رفت باباش گذاشت کمک شوفری 

 
انل متل رفاقت ، دل به تو كرده عادت ، برات دعا می كنم ، اینه رسم‎ صداقت 

 
دنبالم نیا ، آواره میشی !!!
 

 
گلگیرم ولی گل نمی گیرم !
 

 
عشقو برات کشیدم میون موج دریا
رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم یه دنیا 

 
در ماهیتابه عشقت سوختیم
بی وفا روغن بریز !
 

 
هندونه بده قاچ كنیم
لوپتو بده ماچ كنیم !

 

 
ما ز یاران چشم یاری داشتیم
هندوانه كاشتیم اما كدو برداشتیم
 

 



:: موضوعات مرتبط: جوک , جمله های پشت کامیونی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








کسب درآمد پاپ آپ